I Edició Ajudes a la Transferència del Coneixement en Neurociència Global i Canvi Social

Objecte

Impulsar projectes orientats a l'aplicació pràctica, la capacitació professional i el desenvolupament de solucions basades en evidència científica, mitjançant la concessió d'una ajuda econòmica a iniciatives de transferència del coneixement.

Requisits

  • Els projectes s'hauran d'executar en el termini d'un any natural, considerant com a data d'inici del projecte l'endemà de la comunicació de la concessió de l'ajuda.
  • La sol·licitud serà presentada per una persona física vinculada a l'entitat sol·licitant que actuarà com a Responsable del Projecte. Les entitats han de tenir personalitat jurídica pròpia, nacionals o internacionals, amb activitat acreditada en àmbits relacionats amb l'aplicació, la capacitació, la intervenció professional o la transferència del coneixement en neurociència.
  • El Responsable del Projecte haurà d'estar vinculat/ada a l'entitat sol·licitant en el moment de la concessió de l'ajuda i durant el període d'execució del projecte.
  • Cap persona podrà figurar com a Responsable en més d'una sol·licitud de projecte, mentre que la resta de membres de l'equip podran participar en un màxim de dues sol·licituds

Sol·licitud

Aplicar

Més informació

Convocatòria tancada

Termini
Termini intern
Entitat convocant
Càtedra VIU-NED de Neurociència Global i Canvi Social de la Universitat Internacional de València (VIU) i la Fundació Neurocirurgia, Educació i Desenvolupament (NED)
Àmbit
Nacional
Naturalesa del finançament
Privat
Quantia
1 ajuda de fins a 3.000,00 €.