Funcions:
- Definir i aplicar la política laboral de l'entitat.Definir i aplicar la política laboral de l'entitat.
- Donar solució a les peticions i informacions del personal propi.
- Tramitar i gestionar els processos de gestió de recursos humans (permisos, llicències, vacances, pluriocupació, etc.).
- Gestió de tot tipus de contractació de recursos humans, tant d'altes de nou personal com de renovació de l'existent.
- Gestió d'incidències, consultes o tràmits laborals.
- Control i arxivament de la documentació relacionada amb l'Àrea de Recursos Humans.
- Realitzar convocatòries de selecció de personal.
- Tramitar les corresponents sol·licituds de contractació front a tercers organismes.
- Gestió de les operacions de mecenatge (donacions).
- Coordinació d’activitats empresarials amb els diversos centres i organismes en què la Fundació desenvolupa la seva tasca d’investigació.
- Suport als departaments de projectes, competitius i no competitius..
- Preparació pressupostària relativa als costos de personal.
- Seguiment, vigilància i mesures de correcció relacionades amb la protecció de riscos laborals.
- Suport en la implementació del pla d’igualtat i atenció a la diversitat..
Enllaços d'interès:
Normativa laboral
Human Resources Strategy for Researchers
Personal:
Carolina Madrid Sánchez
Guillem Mut Tur
Contacte:
Correu electrònic: idisba.rrhh@ssib.es
Telf.: (+34) 871 20 52 34 Ext. 64542 / 66305