Consulta prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret per establir el règim jurídic i de contractació del personal investigador dels instituts d'investigació sanitària de les Illes Balears
La Conselleria de Salut, a través de la Direcció General d’Acreditació, Docència i Recerca en Salut, du a terme un procés de consulta que té per objecte conèixer l’opinió de la ciutadania abans de la redacció del text, perquè les persones i les organitzacions més representatives potencialment afectades per la norma futura puguin opinar i fer-hi aportacions.
A l’efecte de permetre fer les aportacions, aquí podeu trobar informació sobre:
a) Els problemes que es pretenen solucionar amb la norma nova.
b) La necessitat i oportunitat d’aprovar-la.
c) Els objectius de la norma.
d) Les possibles solucions alternatives, regulatòries i no regulatòries.
Així, abans de la redacció del projecte de decret pel qual s’estableix el règim jurídic i de contractació del personal investigador dels instituts d’investigació sanitària de les Illes Balears i l’estructura de la seva carrera investigadora, així com el seu procés de selecció i avaluació, els seus drets i obligacions i el règim d’extinció del seu contractes, podeu fer les aportacions que considereu oportunes sobre aquestes qüestions a través del portal de Participació Ciutadana, de forma telemàtica, clicant en aquest enllaç en el termini de quinze dies hàbils des de la publicació de la consulta en aquest portal, o per escrit adreçat a la Direcció General d’Acreditació, docència i Recerca en Salut de la Conselleria de Salut (c. de Jesús, 38 A, 07010 de Palma), en el mateix termini.
FONT: Conselleria de Salut